Goed nieuws! Tankstation AVIA De Weer is weer open en zal voortaan door het leven gaan als Mali Brandstoffen.
Nadat de vestiging gesloten werd na een faillissement, gingen de deuren vanmorgen om 8.00 uur weer officieel open. De nieuwe eigenaar is een bekend gezicht. Het gaat om de locatiemanager die onder de vorige exploitant de leiding had over de vestiging aan De Weer. Hij heeft de zaak nu zelf overgenomen.