Al meer dan een maand zijn de deuren van Kaldi Apeldoorn gesloten. Nu blijkt dat de koffiezaak failliet is, aldus De Stentor.
Twee jaar geleden nam Remon van Wolfswinkel Kaldi Apeldoorn over van Gert-Jan Schilder, die de zaak twaalf jaar runde aan de Paslaan. Of Kaldi ooit terugkeert naar Apeldoorn en op deze plek, is nog niet bekend.